سایت خبری راه اترک

تنها سایت خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراوه تپه

سایت خبری راه اترک

تنها سایت خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراوه تپه

به نام خدا
با سلام
سایت راه اترک با دامنه www.rahatrack.ir به مدت بیش از 10 سال در عرصه خبر فعالیت دارد.

سخنگوی وزارت اقتصاد افغانستان در حالی از ورود 150 شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در این کشور خبر می دهد که نامی از ایران به چشم نمی خورد.

به گزارش راه اترک، از بر سر کر آمدن طالبان در افغانستان نزدیک به یک سال می گذرد و در این بین بر همگان روشن شد که این ورود و بر سر کار آمدن بدون هماهنگی با آمریکا نبوده است.

حالا مقامات وزارت اقتصاد افغانستان اعلام می کنند که از 150 شرکت وارد شده به افغانستان، شرکتهای مختلفی از آمریکا به تازگی در افغانستان اقدام به سرمایه گذاری کرده اند.

طلوع نیوز در این خصوص نوشت: آخندزاده عبدالسلام جواد، سخنگوی وزارت صنعت و تجارت گفت: در حدود ۱۵۰ شرکت خارجی آمده در افغانستان سرمایه‌گذاری کرده است. بیشترین شرکت‌های که آمده‌اند، شرکت‌های از کشور چین ، روسیه، انگلستان و امریکا، و همچنان یک تعداد شرکت‌های کشورهای عرب هم آمده، سرمایه‌گذاری کرده است.
وزارت امور خارجه هم در خصوص سرمایه گذاری در کشور افغانستان و هم در خصوص موضوعات مهمی مانند: حقآبه هیرمند باید ورود قوی تری داشته باشد.

انتهای پیام/رضا جامی

  • رضا جامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی